Pliki do pobrania!!!
Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości
Kubusia Puchatka 16
w imieniu, której działa
Towarzystwo Budownictwa Społecznego
„Zieleń Miejska” Sp. z o.o.
ul. Gordziałkowskiego 9
05-800 Pruszków
tel. /22/ 160-37-10
fax. /22/ 160-37-35
zaprasza do składania ofert na:
„Wymianę instalacji elektrycznej WLZ w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kubusia Puchatka 16 w Pruszkowie”.
W sprawie procedury przetargowej należy kontaktować się z Tomaszem Żmudą , tel. 22 160 37 31,
w sprawach ewentualnych wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia należy kontaktować się
z Mieczysławem Paczką tel. 22 160-37-28 lub Renatą Sochacką tel. 22 160-37-20.
- Przedmiot zamówienia:
Zakres prac:
– demontaż tablicy głównej budynku TG – szt. 1,
– demontaż tablic administracyjnych TA – szt. 3,
– demontaż tablic piętrowych TP – szt. 12,
– demontaż tablic licznikowych TL – szt. 36,
– demontaż tablic mieszkaniowych – szt. 36,
– demontaż wewnętrznych linii pomiędzy tablicami,
– wykonanie głównego WLZ budynku (od złącza do TG),
– wykonanie WLZ do TA i TP,
– wykonanie WLZ do lokali mieszkalnych,
– montaż tablicy głównej, tablic piętrowych, tablic licznikowych,
– przeniesienie układów pomiarowych na klatkę schodową,
– montaż tablic mieszkaniowych TM – 36 szt.,
– montaż głównego przeciwpożarowego wyłącznika prądu,
– wykonanie podłączeń wyrównawczych,
– wykonanie przepustów kablowych w oddzieleniach przeciwpożarowych,
– wykonanie instalacji odgromowej,
– rozplombowanie i zaplombowanie liczników energii elektrycznej,
– roboty poinstalacyjne,
– wykonanie badań elektrycznych pomiary rezystencji kabli, rezystencji uziemień,
skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, działanie wyłączników różnicowo prądowych,
ciągłości połączeń wyrównawczych,
– wykonanie instalacji oświetleniowej klatek z montażem lamp LED z czujką ruchu (15 szt.) i
z czujką zmierzchu (3 szt.),
Dodatkowo należy wycenić:
– instalację oświetlenia piwnic z lampami LED z czują ruchu (12 szt.),
– orurowanie instalacji teletechnicznych
Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia określa projekt techniczny oraz przedmiary robót
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1/ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
– Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2/ posiadania wiedzy i doświadczenia;
– warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie minimum 2 zamówieniami (prawidłowo ukończonymi) odpowiadającymi swoim rodzajem robotom elektrycznym stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż zaoferowana przez Wykonawcę za wykonanie prac.
3/ dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
– warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym minimum 1 osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania/nadzorowania robotami elektrycznymi wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.
4/ sytuacji ekonomicznej i finansowej:
warunek ten będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca :
– przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż zaoferowana kwota za wykonanie prac objętych zamówieniem /załącznik Wykonawcy/.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III. Termin realizacji zamówienia – do 4 miesięcy od dnia rozpoczęcia robót.
- W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1/ Formularz ofertowy (według załączonego druku) /załącznik nr 1/.
2/ Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium /załącznik Wykonawcy/.
3/ Kosztorys ofertowy /załącznik Wykonawcy/.
Wykonawca, który wygra przetarg zobowiązany jest przedstawić kosztorysy szczegółowe.
4/ Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy
UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów /załącznik Wykonawcy/.
5/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), /załącznik
Wykonawcy/.
6/ Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu(wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/.
7/ Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
(wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/.
8/ Wykaz wykonywanych robót elektrycznych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania /załącznik nr 2/.
9/ Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie /załącznik Wykonawcy/.
10/ Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. /załącznik nr 3/.
11/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności /załącznik nr 4/.
12/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą wymagane uprawnienia /załącznik Wykonawcy/.
13/ Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia /załącznik nr 3/.
14/ W przypadku udziału podwykonawców w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia należy dołączyć wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom /załącznik nr 5/.
15/ Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej na kwotę na kwotę nie mniejszą niż zaoferowana kwota za wykonanie prac objętych zamówieniem /załącznik Wykonawcy/ w zakresie prowadzonej działalności ważną/y na dzień składania ofert
/powyższy dokument powinien obejmować swoją ważnością termin realizacji zamówienia /załącznik Wykonawcy/.
W przypadku, gdy ważność polisy lub innego dokumentu upływa w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca powinien złożyć w ofercie oświadczenie, że przed upływem terminu ważności tego dokumentu przedłuży jego ważność do terminu umownego zakończenia robót.
16/ Oświadczenia Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (jeśli dotyczy) /załącznik nr 5a/
17/ Parafowany wzór umowy /załącznik nr 6/.
V WADIUM
1/ Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
2/ Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
3/ Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert przelewem na konto Wspólnoty Mieszkaniowej Kubusia Puchatka 16 nr konta 54 1240 6380 1111 0000 5113 5287 z dopiskiem na przelewie „WADIUM”
i oznaczyć:
„Wadium wymiana WLZ – Kubusia Puchatka 16”
Wadium wnoszone w pieniądzu do banku musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert.
Potwierdzenie (kopię) wniesienia wadium należy dołączyć do oferty
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium może być również wnoszone w:
– poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
– gwarancjach bankowych,
– gwarancjach ubezpieczeniowych,
– poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami).
Oryginał wadium w formie niepieniężnej musi być dołączony do oferty.
- OCENA OFERT
- Oferty oceniane będą w 2 etapach.
I etap – ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty.
II etap – ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej.
- O wyborze oferty zadecyduje Zamawiający.
VII. SKŁADANIE OFERT
Zamkniętą kopertę oznaczoną:
Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości
Kubusia Puchatka 16 z siedzibą
ul. Gordziałkowskiego 9
05-800 Pruszków
OFERTA NA PRZETARG OFERT NA:
„Wymianę instalacji elektrycznej WLZ w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kubusia Puchatka 16 w Pruszkowie”.
NIE OTWIERAĆ PRZED 14.06.2019 r. godz. 11.00
Należy złożyć w siedzibie Zamawiającego /sekretariat pok. 25 II piętro./.
Termin składania ofert upływa dnia 14.06.2019 r. o godzinie 1000
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.06.2019 r. o godzinie 1100 w siedzibie Zamawiającego – sala konferencyjna.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni tj. do dnia 13.07.2019 r.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia /cena 80,00 zł netto w wersji papierowej/ można odebrać w siedzibie zarządcy nieruchomości TBS „Zieleń Miejska” Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Gordziałkowskiego 9, 05-800 Pruszków, po złożeniu zamówienia (telefonicznie, faksem, osobiście) z 1-dniowym wyprzedzeniem – I piętro pok. 15 lub za zaliczeniem pocztowym.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej (do pobrania bezpłatnie): www.tbszm.com.pl
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.